Dröm-män? De finns!

Hejsvejs allihoppa! Tillbaks i stan igen. Vart borta 6 dagar från skolan, Borås, er och bloggen.
Underbar vecka. Sa berätta mer om Sthlm när det finns ork. Ska recensera Coldplay spelningen tänkte jag. I ord och bilder.
Men inte ikväll, jag är så förbannat trött. Sovit hela eftermiddan, har ont i bihålorna. Attans korv i backen. Jag orkar inte bli sjuk. Eller så är jag bara måndagstrött. Hoppas på det sistnämnda.
Skulle ju träna, handla mat, städa och plugga. Men har inte rört mig ur fläcken. Övertalar mig själv att det är okej att ha såna här dagar.

För övrigt är det sjukt hur fina vänner man kan ha. Och hur mycket kärlek man kan hysa till dessa varelser. Inte visste jag att kärlek och vänskap kunde vara såhär fint.
Tog ett prat med Elin om helgen som varit och lite annan småskit. Och det glädjer mig in i döden att hon haft den bästa helg en tjej kan uppleva, att mirakel ibland kan inträffa (vet inte hur mycket jag får skriva, läs inlägget och tänk att hon upplevt den bästa helgen i hennes liv.. typ...ni fattar..) och att hon dessutom ska på intervju för en chefsanställning.
Och denna information om mitt gull som är bosatt i Oslo gjorde helt klart min dag. Jag sprudlar av lycka med ett stort leende på läpparna. Det bubblar i magen av tusentals fjärilar som gör volter.
Min Elin - mycket kärlek till dig.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan. Fundera på och rensa kylen. Och hitta något att äta.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0