In Your Dreams

Min bästa vän Elin försöker beskriva hennes dröm man för mig på msn:

Elin: "han ska vara SNYGG!. Lång. Och smal. Alltså inte smal, som i FÖR smal, utan bara utan fett. Men inte FÖR lite fett. Muskler. Men bara lagom mycket. Inget muskelberg liksom. Och så ska han se ut som att han suttiti fängelse. Men det ska han inte ha gjort. Såklart.
Han får gärna vara lite nördig. Alltså inte nördig som i tandställning och glasögon, utan mer som i utbildad, väluppfostrad, social typ..

Andra plus är om han har humor, är duktig på att laga mat och städa. Har ett fett bankkonto. Bara har ögon för MIG!
STÅR UT med att jag är en jävla sociopat, kontrollfreak, svartsjuk, gnällig och extremt otrevlig på morgonen...

Och trots att jag är sån, får han under inga omständigheter ens LUKTA på nån annan...

Ps. Han ska även vara en sexgud Ds.

Ps 2. Stor kuk är ett plus. Alltså, stor, INTE för stor Ds2."

Lycka till Elin!


Kommentarer
Postat av: missMe

hahahahaha

hon låter alldeles för cool :-D

2008-09-04 @ 22:19:10
URL: http://parschi.blogg.se.
Postat av: Stina svarar:

missMe: She's the best!

2008-09-05 @ 00:05:30
Postat av: Elin

KÄRE VÄRLD! Jag har ju glömt MASSA saker..



Han måste ju vara charmig, ha glimten i ögat, kunna bjuda på sig själv. Ja, lite crazy helt enkelt. Gärna lite barnslig också. Så han kan bygga snögubbar med mig, UTAN att bli påtvingad massa barn..



Och tatueringar. MASSA tatueringar. Tillräckligt många för att mamma ska säga: "Meeen Eeeelin". Men han ska tycka om min mamma. Det måste han!



Sen får han gärna ha ett gäng schysta polare. Softa människor som man kan dricka öl med tills klockan bli typ 04.00. Och så måste han tycka om mina vänner!



Fortsättning följer.....

2008-09-07 @ 20:11:01
URL: http://aijlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0