Två kåta tonåringar

Idag är jag på hemgång.
Till käraste Degerfors.
Ta tag i kvarliggande saker.
Packa om massa kläder.
Pröjsa räkningar.
Hälsa på familjen.
Hälsa på vänner.

På lördag jobbar jag igen.
Så senast lördag är jag tillbaks i den vackra staden.
Idag har jag börjat kika på lägenhet.
Ringt ett par samtal med.
Endast ett svar, "uppskjuten utflyttning för min del, ledsen".
Attans. Men står jag bara i lite så tror jag att det dyker upp något bra.
Snart!

På lördag smäller det! Åhej vad det smäller.
Utgång för alla bullar i hela världen.
Jag hoppas på att få mig och Vicky på listan på Korri.
Korriander är det som gäller, inget annat.
Så PLEASE let her in!
Lördag, Korriander, massa öl och Vicky.
Kan fan inte bli bättre.
Eller... Jo, de kan det i och med alla snyggon som hänger på Korri.
Jag gillar.

Det springer runt ett par kåta tonåringar här hemma.
Johan har skaffat tjej. Duscha i två timmar?
Jag fattar vinken.
Jag småfnissar endast åt deras kåterier. Tycker det är ganska sött!



På återseende.

Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0