Tack för den här gången, på återseende Degerfors!

Jag tackar för den korta vistelsen.
Jag tackar speciellt min kära far som alltid finns där.
Som alltid stor med öppna armar och ger mig en bamse kram.

Jag ber om ursäkt för alla jag inte hunnit besöka.
Speciellt Marie och Isidor.
Känslostormarna har bidragit till att jag inte orkat med.
Det får bli en annan gång. Väldigt snart.
Ni finns med mig i mitt hjärta.

Imorgon står på schemat att besöka banken.
Och arbetsförmedlingen på pappas begäran.
Efter det tutar jag vidare mot Karlstaden för kvällskurs - hihi .. jobb och förhoppningsvis en rejäl utgång.

I oktober ser det ut att bli mycket jobb.
Eller, det blir mycket jobb.
Ni träffar mig alltså på JC - på bergvik.

Gonatt
och på återseende.

Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0