Sept. 22, 2009

Mötte upp käraste Vickan för fikatajm idag.
Fikan blev en sväng på H&M som resultera i ett köp.
Ett par jeans slank visst ner i påsen.
ETT PAR JEANS!
Jag kände mig så otrogen att jag fick ont i magen.
Inte okej.
Lappade och dret snygga, satt som smäck.
Va bara tvungen att passa på - föölåt.


Sen drog vi hem till Vickys mormor och morfar.
Hon bor där titt som tätt, nu när de e kvar i deras sommarhus.
Blev en mysig fika med skorpor, kaffe och varsin filt på balkongen.
Supermys!
Vi försökte även få igång tvn för att se Hollywood fruar.
Måste ju se den där Anna Anka nu när alla snackar så om det.
Vi misslyckades totalt och Maria dök upp och vi kolla på en film.

Ikväll har jag insett, jag är värdelös på att göra två saker samtidigt. Värde-lös.
Det går bara inte. En film på tvn och snicksnacka samtidigt.
Icke sa Nicke.

Vickan är för god.
Skönaste tjejen.
Så himla stabil, jordnära med ändå tjejigaste tjejen med mycket flamstrams.
Ärlig, rakt på sak och så jevla skön.
Början på något långt och fint vännen - melajki.



Förresten. När blev det tabu att vara stolt över sina vänner?!
Att sälja sina vänner är väl ett tecken på att man är en stolt vän?
Min åsikt.


Sömnen ligger tungt över ögonen.
Bäst och sova.
Puss och sov gott!


Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0