Nytänk.

Idag har jag vart på stan.
Himla mysig eftermiddag må jag säga.
Tack.

I alla fall, så är min parfym slut, sedan nån vecka tillbaka.
Jag har haft samma parfym sen jag var 16 år.
Det är väldigt mycket Stina över den doften.
Alla utbrister "ååh, den här är verkligen DU!".
Men idag, så beslöt jag, helt spontant! Utan eftertanke!
Att köpa en annan...

Jag är alltså otrogen.
Försöker inbilla mig själv om att ny stad, nytt liv, nytt jag.
Behöver en ny parfym. Ett nytt jag, en ny doft.
Jag vill signera den här doften som "Stinas doft".

Det är jag och Hollywood kändisarna.
Först Brittan Spears, och nu Jessica Simpson.
Tack för den här tiden Brittan!
Jessica, jag hoppas att det blir vi för evigt.
Söt och sliskig, precis som jag.
Vi kommer bli lyckliga tillsammans, jag och Jessie.



God kväll förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0