Nothing makes sense...

Jobb står på schemat idag.
Krockar med middag med jobbarkompisarna. Damn.
Vi får se om jag hinner stressa in till stan efter jag stängt vid 20.

Jag börjar inse att pengarna redan börjar ta slut.
Innan den nya månaden ens börjat. HUH?!

Idag ska jag i alla fall gå och testa skorna.
Känns som att bootsen får vänta lite.
Ska försöka köpa ett busskort med.
Mina tlf räkningar ruinerar mig på grund av bussbiljetter.

Är otroligt sugen på en flanell skjorta från jöbbet också.
Saftigt pris dock. Men SNYGG! Men ofta jag kommer palla och jobba i flanell?!
Varmt!

Det vore skoj med något nytt till helgen dock.
Fan vad ovärt inlägg. Sluta läsa! Jag skriver ändå inget vettigt.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0