Me and my time.

Det är olagligt att vara såhär trött.
Varför går jag inte bara o lägger mig?!
Jag somnar sittande, stående, svimmar av trötthet.
Jobbar och sliter.
Trivs som fisken i plurret!

Annars är jag barnvakt.
Trivs bra med det med.
Imorn tänkte jag bjussa på pizza.
Det gillar väl alla ungar?
Så kanske man blir lite poppis sen?
Behövs då jag annars tjatar om läggdags, tandborstning och packning av gympa kläder.

Imorn är jag ledig.
Skönt, min kropp är inte van att jobba 10-timmars pass än.

På lördag ska jag och Jossan dricka vin.
Kanske kör en vända på Ankan också?
Vem vet.




NU; soooova.
Sov gott.
Pöss




P.S varför e jag ens föööörvååååånad?! Blir mer irreterad på mig själv än personen i fråga.. Alltid lika blåögd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0