Marlbouro Menthol

Jag snusar inte.
Jag röker.

Ibland när föreläsningarna blev lite för tunga, lite för långa.
Så frågade jag min vän Sophie om en snus.
Hon är en snusare.

En gång så frågade jag Sophie om lite av grejen att snusa är att det ska svida.
Att det ska göra lite ont av att ha snusen under läppen.
Hon svarade: ja.

Jag röker Marlbouro Menthol.
Och det är lite samma grej.
Mentholen är så stark i deras ciggaretter att det svider lite.
Det gör nästan lite ont när man tar ett djupt bloss.
Det är faktiskt lite av grejen med Marlbouro Menthol.
Jag har testat det mesta och inga andra ciggaretter ger mig den svidande känslan som Marlbouro Menthol.


Tankar om rökning.

Gillar att ha en blogg att ventiler alla mina konstiga tankar.
Tankar om rökning bland annat.

Mitt sista för idag. Orkar inte ventilera mer konstiga tankar.

Puss Gonatt

Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0