Live hard, Die young, Have fun!

Efter jöbbe igår så tänkte jag,
"Jag är 21 år, ung, vacker och full av liv. Jag lever bara en gång, live hard, die young and have fun!".
Ringde Jossan.
Utgång?
Hon är sällan sen att banga.

Jag drog till Herrhagen.
Kvällens största mission var att fixa ölen.
Spontanutgång kräver turk med smuggelöl.
Någon sådan fick vi inte tag på.
Men tillslut satt vi där me nåra öl och lite vin.

Ner mot staden.  CHOCKAS över folkmängden.
Styr näsan mot Korriander, mitt nya favoritställe.
Köade 25 min innan vi klampade uppför trappan upp till Korriander.


Idag har jag lärt mig en sann läxa:
Shota aldrig om du ska upp och jobba dagen efter.
Men det var kul, som fan.
Så här sitter jag nu. Jobbat hela dagen, slirade runt som en idiot.
Har inte varit hemma sen igårmorse.
Sovit max 1 timme och små fnittrar över gårkvällens bravader.
Jag borde vara så sliten så jag inte hade tyckt det var konstigt om jag somnade mitt i akten med Brad Pitt.
Trots det hade jag inte bangat att bärsa idag.

Det är ett gott tecken.
Om man är sugen på att bärsa dagen efter så hade man troligtvis kul.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0