Idag på staden.

Förutom ny parfymen.
Blev det ett par Harem byxor från Åhléns.
Jag vet ju att dessa kommer användas för varenda öre.
Som mysbyxan framför tvn, på film-dejten, på en skön dag på jobbet.
Men också med ett par klackar, festlig topp och party humöret.
Värt.

Förutom nya Harem byxor.
Blev det ett linne från Monki.
Slappt, svart med tunna guld ränder.
Det jag gillar mest är den otroliga passformen.
Slappt med lite djupare rigning i armhålan.
Jag gillart.

Förutom nya linnet från Monki.
Blev det ett par brillor från BikBok.
Reklamera ett halsband, och tog istället ett par svarta bågar.
Gillar jag dom ska jag låta sätta in min styrka i glaset.
Nu är det alltså fönster glas.
Johan: "aaaah, fan va SNYGGA! Stina, du passar så jävla bra i dom!".
Så tydligen blev det bra.
Jag vill inte åt känslan mode-nörd me bågarna, snarare street.
Jag tror jag lyckas.


Det var dagens shopping.
Annars är jag sjukt otacksam för butikernas sko och koft-utbud.
Vart är min perfekta kofta? Mjuk, stor och användbar i alla lägen.
Vart är mina perfekta höst skor? Boots som ända är nätta, gärna med nitar och spännen.
Jakten fortsätter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0