Fashion.

Jag tänkte på en grej.
Egentligen borde jag tänka ut, formulera, ett riktigt riktigt bra inlägg om detta.
Kanske kommer göra det senare. Tills vidare så bara hösplar jag ur mig min tanke.

Vi i Sverige måste verkligen vara riktigt jävla modemedvetna.
Kanske dom mest modemedvetnaste, i hela världen?!
För seriöst, vi svenskar klär oss otroligt otroligt bra.
Vi sitter bänkade framför style.com för att se dom senaste bilderna av modeveckorna.
(Eller är det bara jag?)
Vi läser modebloggar, spenderar massvis av pengar på Svenska modetidningar.
Som fan håller måttet i jämförelse med de utländska.
Och framförallt, vi har ett hel fös med budgetkedjor som spottar ut det senaste/trendigaste/coolaste.
Och icke för att förglömma så kommer några av de största/mest välkända varumärkena från just Sverige.

Jag känner otroligt många som har en egen, alternativ, stil.
Och man kan fan bara gå på stan för att få inspiration.
Eller se 13 åriga tjejer springa omkring i kläder som är "rätt" enligt dom stora modehusen.
Sjukt!

Jag får ingen hejd på mina tankar just nu.
Jag ska formulera ett bättra inlägg, snart. Och förklara vad jag menar.

För det är ganska fascinerande. På både gott och ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0