Resumé.

' Tights med skinnlappar.
' En ny megastor ring.
' Halsband med massa stenar.
' Boots.
' Ev. en nya t.shirt/topp.


Detta är jag sugen på imorn.
Annars imorn ska jag på möte med mina nya hyresvärd.
Vi ska formulera ett kontrakt.
Sedan ska jag gå till arbetsförmedlingen.

Vad som annars snurrar i min skalle är inredning.
Har redan sett ut en schäslong, matta, två lampor, tyg och massa kuddar.

Annars har dagen på jobbet gått mega fort.
Men känner mig helt sliten, har en så kallad "ful vecka".
Helt klart.


Annars annars så saknar jag min fislisa Fia.



Puss. Hej då.


Kommentarer
Postat av: sofia

o jag saknar dig! tur att ja kommer imorn igen! :D

2009-10-08 @ 12:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0