JAG ORKAR INTE MER...

Natten till måndag: fyra timmar.
Natten till tisdag: tre timmar.
Natten till idag: tre timmar.

Enkel huvudräkning ger 10 timmars sömn på tre nätter.

Idag när jag vaknade värkte min kropp som om jag sprungit tre marathon.
Huvudet sprängdes som om den hade en storlek som en ärta.
Resultat: sjukanmälning.

Efter att jag tvingat på mig en timmes sömn i förmiddags så kom febern.
Vad händer med mig?! Jag är ju trött. Dödstrött! Men kan inte sova...

Nu feberyrar jag också ...
Min plan ikväll är att lägga mig när jag är riktigt jävla trött.
För ångesten över att vrida mig sömnlös ännu en natt är hemskt stor.
Jag orkar inte mer. Vill bara sova ...

Svininfluensa? Sömnlöshet? Vad fan vet jag.
Ge mig en god natts sömn, bort med febern och mina bultande kropp.


God natt.
Hoppas på ett kryare jag imorgon.



P.S om jag inte somnat före 05 så är det jag som åker raka vägen till akuten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0