Godmorgon ???

Gomörrn. (eh, klockan är över 13?..)

I natt har jag sovit kasst. Eller inget alls rättare sagt.
Jag låg orolig och sömnlös hela natten.
När jag väl somnat vaknade jag till av en vibrerande mobil.
Sms, men svaret var inte som jag hade förväntat mig.
Men gjort och är gjort, jag kan inte vrida tillbaka tiden.
Men nu har jag i alla fall sagt mitt, gjort mitt. Varit ärlig.
Varit mig själv.
Hade hoppats på ett ödemjukare svar, men.
Gjort är gjort.


Idag är jag ledig. Ska in till stan för lite ärenden.
Ska blunda hårt medan jag går förbi alla affärer.
Jag är vrål pank. VRÅL pank. Hate it.

Tills dess ska jag vila i soffan. Inte göra ett smack.


Hörs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0