Du är Chuck Bass.

Jag vet, jag är trög.
Men fram tills ikväll har jag aldrig riktigt fattat hysterin kring Chuck Bass (Gossip Girl).


Men efter dagens avsnitt så hänger jag helt med.
Jag har fattat: Han är ju så jävla het att jag dör!

Jag blev helt seriöst upphetsad av avsnittet.
Av hans nonchalanta kroppsspråk, hans brännande blick och perfekta hår.
Hans förmåga att ha Blair kring sitt lillfinger, men ändå bete sig ... som han själv vill?
Och framförallt blir jag tänd av hans attityd.
Så hemlig! Så osårbar! Så oemotståndlig!


Jag får rysningar.



Är min plötsliga Chuck-Bass-åkomma grundad i att du är så jävla lik han?
Nonchalant attityd, brännande blick, perfekt hår.
Du är så osårbar, så oemotståndlig. Och har mig kring ditt lillfinger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0