Borde jag?



Crocker Lily Leather. (klicka för info.)
En hyffsat ny byxa från oss.
Jag testa den idag, satt som SMÄCK.
Borde jag? Har ju vart ute efter skinnbyxan ett tag..
Känner att den här kan vara en bra alternativ då jag varje gång känner mig som mc-knutte när skinnbyxorna jag testat väl sitter på i provhytterna.
Jeans, fast ändå med en glansig skinn känsla.


Har ni sett JC's nya hemsida btw? Så jäkla skön.
Äntligen börjar vi rycka upp oss.
Svin skön information om allt.
Besök oss här!







P.S borde snart ta tag i att köpa ett par hela byxor oavsett (mina sista par jag köpt hade lite färdigslitna hål - Levis 501or)... Alla andra par jag äger har jag slitit sönder, (förutom några loosefitmodeller och ett par g-star jeans - som jag hatar). Smart Stina! Speciellt när det är minusgrader utomhus. Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0