Tro Hopp Kärlek

Det händer så mycket omkring mig, i mig.
Så mycket jag vill berätta.

Ni vet min regel, att om jag berättar något, så händer det inte?
Jag vill så gärna berätta.
Men vågar inte.
Och tänker inte.
För aldrig någonsin vill jag något så mycket som just nu.
Där ljög jag, men det är i alla fall förbannat länge sen som jag ville något så mycket som jag gör just nu.
Så aldrig i hela mitt liv att jag tänker knysta ett ord om det.
Eller flämta ett hoppas.
För det är just vad jag gör, och tänker därför vara tystare än döden.


Annars så har jag ont i huvudet.
Och tänker bli snurrigt full på lördag.
Festa loss ordentligt! Det behöver jag.
En redig fylla, massa fina vänner och bara gå bananas.

Natten nu.
Vi hörs.

SK


Om ni glömt hur jag ser ut.
Vilket vore sannolikt då uppdateringen på den här bloggen just nu är sämre än sur mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0