It's over.

Vi har älskat. Vi har hatat. Skrattat. Grälat.
Kämpat. Pluggat. Latat oss. Vi har trånat. Vart olyckliga. Blivit lyckliga.
Vi har festat. Och festat lite till. Vi har bakishängt. Lärt känna kanske världens bästa människor.
Vi har klagat. Men ändå har vi älskat det.
Vi har kedjerökt.
Vi har flyttat. Druckit trefemmor. Haft besök.
Vi har hånglat på krogen. Hängt på XoY. Vimlat på Vimmel.
Jobbat. Suttit i parken. Haft efterfest. Druckit kaffe på Viskan.
Ätit kebab. Hängt på Jensens. Vi har spanat. Trånat. Fått kärlek.

Vi har blivit världens bästa vänner.
Om 2,5 veckor är det över.
Slutspurten kvar.. Sen är det över. På riktigt, det är över.
Jag är examinerad butikschef inriktning mode & textil.
2 jävla år har redan gått.
Under resans gång har jag skaffat mig världens bästa vänner som jag aldrig släpper taget om.
Som jag rår om som jag aldrig rårt om någon förut. Som jag älskar så liten bit av mig dör.

2 år.
Sjukt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0