Hur är läget?

Tänkte bara säga hej. Hej!

Det stavas e x a m e n s a r b e t e och upptar all min ledig tid.
Jag är pank. Som en liten kyrktråtta.
Därför ska jag åka hem till mammsi som kan bjussa på käk resten av veckan.

Folk frågar mig: "hur är läget?" (en standard fråga utan vettigt svar..)
och för första gången, i mitt liv, blir svaret "inte mycket, massa plugg bara.."

Vad är det här?! Mitt liv har gått och blivit tråkigt.
Inte lätt när man inte har några pengar och ett monster arbete som ska lämnas in..

Tänkte bara säga att Natalie har världens finaste soffa i sitt kök.
Precis en sådan soffa som jag klämt på hundra gånger, och tänkt: "när jag får en riktig lägenhet skall jag ha dig någonstans.. blanda nytt med gammalt.. åh jag älskar dig, vi ses snart igen!". Typ.



Jag längtar till sommarn.
Eller, varför det?! Jag kommer få världens tråkigaste sommar.
Jag kommer vara pank, då menar jag PANK till augusti (då skolan börjar).
Och kommer därför inte ha råd med något annat än jobba, och kanske sola lite, om det nu bjuds på fint väder!?

Jag hoppas på många fina besök av käraste i sommar så jag slipper vara ensam.

Tjillipvippen - fingret på spiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0