EXITFEST!

Klockan sexton.noll.noll igår så var det klart.
Mitt & Hellens examensarbete var inlämnat, och klart.
Vi gick på små moln.
Vår bebis är klar och sprang över mållinjen.
Total lycka.
Vi åt och drack gott på Jensens, för att fira.
En present från världens bästa pappa.
Tårögd när han ringde och överraska mig.

Idag skulle vi ju ha pluggat.
Men jag bor i en bubbla idag.
Min huvudvärk är minst sagt påtaglig.
Jag är slow, som Becca sa.
Har mest rivit i min garderob idag.
Tänkt på pengar, som varje dag.
Funderat på hur i helskotta jag ska få ihop lite packning till näste tisdag.
Men mest rivit i garderoben för att lyckas åstadkomma någon slags outfit.

Outfiten är tills imorn.
Då ska jag hänga på pantorsdag på X&Y för sista gången med mina göls.
Först är det middag, på det nya stället.
Sedan blir det drinkar i massor, skålning i champagne, och öl i baren.
Det kommer bli en kväll vi sent glömmer. Vår egna exit-fest.

På lördag blir det födelsedagskalas. Mera kalas åt folket!

Nu ska jag riva i garderoben lite till.
Sova lite.
Sen städa undan i helvetet.


Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0