Åskväder

Guu. Blixter och dunder säger min skalle.
Imorn då baan ska jag och Fjällen göra värsta spurten någonsin.
Imorn gäller det. Då ska vi bita av en hel bit av arbetet.

Idag däremot, så har det vart.. lite produktivt må jag säga.
Inte så mycket som jag kanske skulle velat. Men ändå.

Detta lämnas in på tisdag. Men tro inte att helvetet är över för det.
Nej då är det en feting presentation som skall fixas.
Och dessutom ska jag börja packa ner min lägenhet.
På listan står: saker som inte ska med till Jönköping.
Så det är klart när pappsi kommer och hämtar mig i en av dagarna i början av juni.
Sen så verkar det dessutom som en slags extra uppgift i den där JÄVLA etik & miljö kursen skall göras.
Satkärring säger jag. Satkärring på inte ens 30 bast. Hon kan inte vara mer än 3 år äldre än mig.
Trots det går hon under namnet satkärring i min skalle. Hon.. hon.. hon.. Nä, det går inte beskriva.

Jag tror jag har migrän. Eller får. Eller så.
Huvudet dunkar sönder. Ljuset blixtrar och mitt ena öga darrar.
Och jag som måste läsa igenom hela arbetet (läs: 40 sidor) tills imorgon.

Gonatt på er.

P.S

Juste, fick lite pengar idag.
Och jag som levt på burkmat är otroligt sugen frukt, grönt, sallad.
Massa nyttigt blev det i korgen.
500 riksdaler. FEM HUNDRA KRONOR! Ett rån.
Så nu är jag nästan fattig, igen.

D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0