Yesterday

Seriöst. Igår. Jag trodde gravallvarligt inte att jag skulle överleva.
Ett helvete. Jag mådde så dåligt att jag bara ville dö, få slut på skiten.
Kräktes sista gången efter halv nio på kvällen.
Trött, frossa och kände mig febrig. För att inta tala om skallevärken och ILLAMÅENDET.

Min fråga är, va det baksmälla? Ärligt. Jag har druckit dubbelt så mycket som i lördags och hoppat jämfota upp ur sängen och jobbat eller gjort något annat nyttigt.
Ifall det var baksmälla så kommer jag aldrig mer dricka.
Jag önskar inte ens min värsta fiende min hälsa igår.

Idag mår jag bättre. Inget illamående i alla fall. Är trött som fan. Känner mig mör. Och fryser ihjäl.
Men, inget illamående. Hallelujha!

Idag ska jag till skolan.
Men först tänkte jag ut och röra lite på mig. Tanken var Afro ikväll. Är väl fullbokat? Men kunde inte förmå mig att boka plats igår då tanken att hoppa och studsa till bongotrummor låg väldigt långt bort, när jag knappt kunde blinka utan att kräkas upp hela maginnehållet.

Hejhej sålänge.
S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0