Today.

Idag har jag åstadkommit:

' Dagen började med en lång promenad i det mjölkiga vädret.
' Skola, dvs strosa omkring på stan me B och J, löst lite uppgifter i färglära men mestadels gå i affärer.
' Druckit kaffe och rökt hos Fjällen
' Köpt en jääätte jätte söt bh från H&M, som en bustier, småblommig med vit spets. Perfekt under vita linnen. Samt impuls-shoppat ett par klorblekta jeans från jobbet. Dösnygga! Dö tajta! Spanat in dom länge på affischerna, och nu hade vi fått in dom och de finns i mina ägor. Lycklig!
' Blivit ännu mer pank.
' Reklamerat ett par skor åt Fjällen.
' Gjort sallad åt mig och Fjällen hemma hos mig.
' Haft ett givande msn-samtal med mitt hjärta, min andra hälft, min bästa vän Elin som finns i Oslo.
' Gått ännu en promenad med Eric och fått lyssna på hans historiska berättelser om varför kvinnor och män är olika, hur någon kung på 1700-talet blev mördad och lite annat smått onödigt.

Nu återstår bara diskhögen. Borde göra nåt åt plugget med. Det bara ploppar upp en massa skit som skall göras. Hit och dit.
Idag är jag lycklig. Men som jag sa till en god vän förut, "idag kan jag inte annat än vara lycklig om man jämför med igår som var döden, jag var döden, i jämförelse så framstår allt annat som helt underbart!". Till och med diska känns bra idag.

S.K

PS. Sa jag att jag ringde sjukvårdsupplysningen om mina mysteriska bett som ploppat upp på min arma kropp?! Sköterskan googlade och hade en teori om sandloppar, alternativt scabb. Så jävla vidrigt. Jag sparar er informationen om att de kan lägga ägg under huden och sånna otroligt vidriga saker. SÅ jävla typiskt. Jävla Egypten. Ska aldrig mer åka dit. Vårdcentralen imorgon med andra ord.


Kommentarer
Postat av: E

Ändlös kärlek.

2009-03-19 @ 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0