Today is the day.

Såhär tidigt har jag väl aldrig skrivit ett inlägg.
Gör ni som jag, ligger o funderar i hur jag ska ta tag i mitt liv innan John Blund kommer?
För att sen på morgonen ha förträngt alla planer, drömmar och så vidare?
Sån är jag jämt. Alla planer jag smidit innan John Blund kommer om att jag ska träna mer, plugga mer, städa oftare, festa mindre och så vidare är som bortblåsta!

Men idag! De är kvar. Idag börjar "ta tag i mitt liv". Så skönt!

Jag är taggad. Som tusan.
Nu är de promenad med Jojsie som står på schemat.


S.K

Kommentarer
Postat av: jojsie

nu jävlar piini, remember the time. jag längtar tills i sommar när vi står o känner att vi faktiskt klarade det o att vi faktiskt kämpade hela vägen. för de ska vi bannemig göra nu.



love.

2009-03-17 @ 09:04:16
Postat av: Anonym

Beach 09 eller hur var det? ;) nej. dumt önsketänkande. Man ska må bra här och nu! Resultat och framgång ger framtiden bättre förutsättningar! Godd luck sis <3

2009-03-18 @ 16:47:13
Postat av: Anonym

Det var jag som kommenterade .. glömde nog skriva det

2009-03-18 @ 16:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0