The family



Goddag kära.
Rumpan befinner sig fortfarande i Karlstad. Resten av kroppen med för den delen.
Ikväll halv sju åker tåget mot Göteborg, sedan vidare mot Borås.
Jag har älskat att myst med pappa, skrattat med Lena, busat med Siri, pratat musik med Johan, snackat kläder med Emil och retats med Karl, men det ska bli otroligt skönt att komma hem.
Borta bra men hemma bäst.
Idag känns det som jag bara räknar ner timmarna fram till avgång.
Tråksöndag. Hoppas på att pappa nappar på idén att testa soffor på IKEA nu när jag fått det ärofyllda uppdraget att göra om vardagsrummet hemma i Degerfors.
Fast Karl har kompisar här, de leker pirat, bygger med lego och är StarWars, allt i ett. Så IKEA e nog ganska uteslutet.
Johan och Emil klinkar däremot på pianot och guran, och sjunger. Härligt! Tänk att ha två jätte musikaliska bröder, som sitter och sjunger och spelar gitarr hela dagarna. Att komma hem hit är underbart. Två bröder som spelar och sjunger i ena hörnet av huset. Karl med barn skratt på övervåningen, och Siri som dansar på vardagsrums golvet.

För övrigt älskar jag bilden ovan. Jag leker att han är min pojkvän, jag sitter i mitten, självklart grym på bräda även jag, och att bästa vännen sitter till vänster.

S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0