Survivor!

Hjärtevänner.
Nu är jag hemma, mat i magen, skvallret färdigtskvallrat, och tv dosen intagen.
Lite plugg fick jag gjort. Men imorgon blir det even more. Imorn är det blod svett och tårar.
Innan tentan skrivs på torsdag eftermiddag.
Direkt efter tentan blir det systemet, och sedan hem för att hälla i sig vin.
Och hur jag ska hälla i mig! Hetaste samtalsämnet imellanåt har idag helt klart varit fylla-känslan på torsdag kväll.
XoY på kvällen. Vet inte vart, hur eller med vilka festen ska festas. Men festas ska det. Dansa på XoY.
På fredag ska jag inte göra ett smack. Vara bakfull, på sin höjd.
För att sen korka upp igen. Vart, hur eller med vilka är ännu inte bestämt här heller. Men vi brudar brukar ha kul bara vi, så jag är inte orolig. Kårpuben är tanken.
På lördag blir det fest och bravader vill jag lova. Bajen har hyrt Brasseriet som samlingslokal. Massa bajare i samma lokal. Kan inte bli bättre! Vi ska sedan samlas på torget och marschera tillsammans ner till Knalleland för att inta position på bortaläktaren där vi ska ta hem tre poäng.
Festen fortsätter sen hela kvällen. Kan bli ett av de grymmaste Borås-minnena någonsin!

Kommer bli den grymmaste helgen på mycket länge.
Var så säker.

Men vägen dit är lång.
Ska bara överleva först.

Puss från mig.
S.K

Kommentarer
Postat av: Banana

tycker du ska komma hem te mig på torsda;p

2009-04-01 @ 13:35:46
URL: http://anah87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0