Stresssss

Vilken dag.
Nu har jag, grejat på morgonkvisten, gick på stan, var i skolan, fikat hemma hos Helen, mer stan, hem, pluggat i två timmar, tvätt, svorit över PUCKOT som hade tagit ut min blöta tvätt från torkskåpet så jag inte kunde packa klart, testat kläder, packat klart, gjort mat, matlåda, ätit, beställt biljett hem... Puh. Nu ska jag ner och slåss i tvättstugan.

Imorgon är det föreläsning hela långa dagen. Sen hem, packa handbagage och sen raaka vägen till tåget.

Jag är resesjuk.
Stressad som ett as.

Puh. Jag vill bara vara iväg nu..
NUUU!

Kommentarer
Postat av: paweena

Ha nu en fin resa vännen. Vila och sköt om dig! Puss

2009-03-04 @ 13:30:01
URL: http://paweena.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej hjärtat, hur har du det i Egypten? Jag har tänkt massa på dig och hoppas att du mår bra och att du göttar dig riktigt ordentligt! Puss puss

2009-03-09 @ 15:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0