Soon.

Oj oj.
Ibland.. tänker jag inte alls.
Gårdagen var nog en sån dag.
Jag gjorde inte ett skit igår.
Sov, slappa. Gick och la mig sent. Efter 01.
Då! Pang! HELEVET. Jag hade tvätt-tid ikväll inser jag panikslagen.
Och jag hinner inte tvätt imorgon (läs:idag) då jag måste plugga as på kvällen. Hur fan har jag tänkt?
MÅSTE PACKA. HINNER INTE! AAH!!
Hoppar upp ur sängen. Börjar packa. Tvätta. I ren panik.
Gick och la mig efter 03. Lite lugnare.

Idag, när jag vaknar. Inser jag att det var idag jag hade tvätt-tid. Inte igår.
Jag kollade ju datumet, den 3e, på mobilen men tänkte inte på att klockan var över 00. Dvs, den 3e mars.

Nu har jag i alla fall tagit mig upp i tid, 08.30, fortsatt tvätta, packa, fundera, plugga.
Nu ska jag hoppa i duschen. Tralla ner till stan och köpa in de sista inför resan.
Sen skola, senare plugga, sen packa det sista, senare sova, imorgon gå till skolan, sen hem, hämta väskan, gå till tåget, åka tåg, hem till mamma, äta sen middag, gå och lägga mig, vakna runt 03.00, sätta mig i bilen, åka till Arlanda, sätta mig på planet, flyga till Egypten, stå i tusentals säkerhetskontroller, åka buss till hotellet, komma till hotellet, packa upp bikinin ur väskan, SPRINGA ner till havet och hoppa i.

Snaaart. Snaaart. Längtar så jag spricker.


Hurrycurry för mig nu.
Ha en fin dag.

S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0