Pink night.

14e mars är jag bjuden på 25 års fest.
På hyllan. Only invited, vip.
Kommer bli grymt.
Mia som hållet i tillställningen.

.. MEN, jag vill nästan strypa henne långsamt när det på inbjudninen står "glöm inte att ta på dig något rosa då det är kvällens riviga tema!". Rosa? Jag? Jag äger inget rosa. Vill inte äga nåt rosa.
Jag är ingen rosa tjej.
Hur fan ska jag lyckas med detta.

Min inspiration säger mig:
Mocka. . Fransar. Band på skallen. Nitar. Eller kanske en rivig t.shirt. Eller kanske köpa ett par rosa jeans och gå lös med saxen.
Omagad.
Help.

Ett rosa läppstift äger jag. Thats it. I nödfall får det bli chockrosa läppar.
Kan bli fint med snygg bränna. Eh eh eh..


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha säger de, hmm ja vi får styra upp något!

2009-03-03 @ 12:58:29
URL: http://alarebecca.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0