Mys.

I soffan, I Karlstad, hos familjen Persson.
Antikrundan. Tåflörtar lite med Pappsi.

Idag höll jag på att bli med tatuering.
Var inne hos Keith som gjorde min första här i Kstad.
De hade ingen tid i helgen, ".. men har en lucka nu faktiskt?".
Jag nobba. Kände hur nervositeten kröp fram. Blev torr i halsen och stakade fram..
".. ehm.. nu?". Det var för tätt inpå. Jag vill förbereda mig mentalt.
Eller borde jag gjort det? Där och då? Oj vad nervös jag blir.
Jag vet ju att jag vill ha den, vart jag vill ha den.
Men ändå kommer osäkerheten när det, svart på vitt, kastas i ansiktet på mig.

Mer kaffe nu.
Arvika imorn. Hel dag. Uppstart i ottan.
Kultur och shopping, sedan Siris dansuppvisning som tydligen ska vara kanonbra.
Spännande.

Hörs.
Kram från Karlstad
Stina

Kommentarer
Postat av: fia

karlstad är underbart! ;P Keith, där har Stefan gjort sina också, skitduktig ju... Vad o vart ska du göra ? :)

2009-03-26 @ 22:45:38
URL: http://ssofiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0