minoutfitpunktse

Agnes och Karin får stå för min inspiration för shoppingen.
Från Min Outfit punkt se.
Hoppas suget har gått ner lite imorn.
Annars är risken stor att jag blir blottad pank efter den här helgen.






Agnes. T.shirt som hon tryckt själv. Hål i det mesta. Massa halsband. Kolla halsbanden! Fjädrar och pärlor. Jag blir så avundsjuk. SNIGG.





Karin. Oversize. Armband. Converse. Gladiator tema på det mesta. Hon bor i LA, och visst känns hon sååå LA! Longboarden gör ju saken bara mer självklar: jag älskar tjejen!

Agnes + Karin = Jag.



ps Jag har fan i mig bestämt mig. Jag ska ljusa upp mitt hår. Inte blond, men beige blonda breda sling partier. Allt i en härlig mix.

Kommentarer
Postat av: E

Alltså de aprikosa skorna från HM.. JAG ÄLSKAR DOM! Och så hatar jag HM till döds eftersom dom bara finns i storlek 40.. Olycklig kärlek deluxe!

2009-03-28 @ 13:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0