Leva livet!

Tut i rutan.
Igår blev en härlig dag. Var först uppe och sola, gick en sväng i solsenet.
Hem och åt frukost. Fixa matlåda. Raska takter till skolan.
Redovisning i färgkollektion. Design assistenter åt Alexander Wang.
De svalde hela äpplet och trodde på fullaste allvar att vi fått färgsätta hans kollektioner 09.
Åhja, nästan i alla fall.

Efter skolan blev det en sväng på stan innan gänget slog sig ner på Viskan för kaffe, skratt och babbel.
Kramade lite extra på Fjällen som styrde kosan mot Malta.
Efter fikan blev vi erbjudna mat hos Linus. Jag och Johanna. Gick upp till Bersäter och fick mat i kistan.
Senare kom Rasmus och David och fifa var igång. Jag spelar aldrig tv spel. Inte min kopp av the. Men sitter gärna och flamsar och hejar på sidan av. Och flamsa och heja fick jag. Det blev snart ett spel på liv eller död. Jag Johanna och David på ena laget mot Linus och Rasmus. De hade lite olika spel stilar de två lagen. David och Johanna satt och hoppade upp och ner i soffan. Skrek och använde hela kroppen för att styra de springande gubbarna på planen. De svor, grät och skrek om vartannat. Medan Linus och Rasmus mest satt fokuserade med blicken fast på tvn och fötterna stadigt i golvet.

En hel kalasig kväll.
Underbara.

Idag är det stan, jag och Johanna ska köpa varsitt "kompis-armband".
Sen sushi (MISS YOU FJÄLLEN!). Senare skolan. Hemåt, packa det sista för att sen ta tåget till Degerfors och älskade Pappi.

Vilket härligt väder.
Jag har älskat att leva den här veckan.
Juste! Jag fick 4000 tillbaks på skatten! WOOHO! Jag som trodde jag inte skulle få nåt på grund av bostadsbidraget!
Glädje!

S.K





stop stop stop, whats going on inside of my head?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0