Kli kli kli i fingrarna.

SHOPPINGSUGEN.
Jag vill ha fransar, mocka, bruna armband, stora ringar, fjädrar, trasig t.shirt (mer bas åt folket!), skinnväst.
I helgen vill jag besöka secondhand här i Kstad. Jakten på en skinnjacka att göra väst av är kommen. Startskottet har gått.
Ett par vita converse vore fint. Kanske en rutig skjorta på Myrorna med.


Åh åh åhhh.
Älskar Karlstads shopping utbud.
Konstigt då jag bor i en textil stad som Borås.
Men tråkigare shopping får man leta efter i den staden.
Tacka vet jag Karlstad som har Monki, BikBok, Cubus och Carlings mitt inne i stan.
Ett bra H&M, kanon Myrorna och små butiker att inspireras av.
Och Arvika imorn. Jag ska till deras Röda Korset, helt klart.

Kliiiiiaaaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0