kiss every man, while you still can - LIKE A LADY!

Idag har vi pysslat.
Och pysslat lite till.
Det verkar mer som vi går på dagis och inte högskola.
Totalt värdelös känns den här kursen, färglära.
Pyssel såsom måla, klippa och klistra har hela kursen bestått av.
Vad är tanken? Men ska väl inte klaga, tar ju inte direkt andan ur mig att klippa lite färg-glada papper...
3 boards var tanken idag.
Vår = inspiration GLASS, dvs massa pastell färger.
Höst = inspiration efterrätter, dvs massa murriga färger som brunt, mörkblått, vinrött osv.
Och Basic = inspiration massa nakna människor i jeans, dvs nudefärgat, grått, svart, vitt och denim blått.
Dessa inspirations boards är för Alexander Wangs S/S och F/W 2009. Knepigt att förklara, men de blev fööör jävla snygga. Fan så nöjd jag är. Klapp på axeln till mig, Sophie och Becca. Klapp på axeln till krassliga Jojsie som vi skickade bums i säng då hon kraxa sig fram.

Lång dag.
Imorn är det redovisning på skiten.
Men innan dess, ska jag klippa, klistra och måla lite till.
Det verkar aldrig ta slut?!
Gå promenad, sola (vill hålla brännan brun fram till sommaren) och göra en matlåda.
Men senare mot kvällen ska det fikas med mina finaste tjejer, Jojsie Beccis och Fjällen. Även pojkarna kommer infinna sig. Lajnus och Razz. Myyyys!
Ska även passa på att krama lite extra på Fjällen som drar kosan till Malta i en vecka sen. Gonna miss you baby!



Oj vad skönt det ska bli att dela säng med John i natt.
Sov gött.

S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0