Back home.

Hej hopp galopp.
Hemma kommen till Borre igen, och det jävla kalla SWEDEN.
Innan jag hoppar jämfota in i duschen vill jag bara säga:

' Blivit dissad av en kille? Känt dig deppig och behöver uppmärksamhet från det manliga könet? ÅK TILL EGYPTEN!
' Vädret har vart fint, blåsigt men bidrog istället till snygga surfkiller, aha aha yeah yeah.
' Jag är brun, eller i varjefall brunare än innan jag åkte. Dock ramlade det mesta av redan på planet hem, som vanligt.


Det är svaret på de tre ständiga frågorna.
- Hur va Egypten? Hur var vädret? Är du brun?

Hopp in i duschen.
Saknat er alla.

Kärlek! & puss.
/ S.K

p.s middag och vin hos Beccs till melodifestivalen,  vidare till xoy's vip för 25 års fest. Kan bli bra. En höjdare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0