Senast du..


Skrattade? Hemma hos Suss när hon berättar att en kompis till dom trodde de hade hästar på deras vrål snygga tapet.
Grät? Idag, när jag grät av frustration över morfar..
Kollade på film? För någon timme sen med pappa.
Drog ett skämt? Måste väl vart idag med Suss någongång..
Sjöng en sång? Nyss då jag diggade Lykke Li och Kleerup.
Rökte? En timme sen. Dags snart igen..
Shoppade? I västerås förra veckan, ett linne från Gina Tricot!
Motionerade? Promenad med pappa igår.
Solade? För längesen..
Pussades? Pussade morfar hejdå på sjukhuset.
Pratade du i telefonen mera än i 60min? Med P häromkvällen.
Drack en öl? För längesen.. Men i helgen - då jäklar anamma.
Var kär? Ganska nyligen. Men inte för nyligen.
Kramades? Kramade mamma hejdå i bilen.
Skickade ett sms? En timme sen till lillsyrran: "grattis till vinst och snyggt mål!"
Lyssnade på musik? Just nu.
Saknade någon? Hela tiden saknar jag dig E.
Älskade? Jag älskar hela tiden, min familj och mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0