Sen sist.


Midsommarhelgen i storstaden var grejt.
På dagen gjorde jag stan med syrran och Putte.
Det var vi och expediterna.
Inte en käft ute!

Jag shoppade loss på weekday.
' Randig stor skön sak.
' New york - tröjan (som alla har?).
' Aprikosfärgat festlinne.

Sällskapet - Josefine - gjorde kvällen,
då varken vädret eller festen gjorde den.
Riktigt grym kväll!
Skrattet klinga så man fick kramp i käkarna.
Resterande helg gjorde den röda flaskan.
I gott sällskap i Älvsjö.

Kontenta av helgen: toppen.
Varje gång jag är i Stockholm,
så slås jag av tanken,
om hur otroligt mycket jag gillar den stan.
Den är vacker och fin.
Men framförallt så erbjuder den lite av allt.
Skärgård, gamla stan, mitt-i-city - allt.


Sen hemkomsten har jag jobbat lite.
Klippt gräs.
Vart hos mamma.
Packat inför hemresan till Borås.
Och vart hos frisörn.
Inget speciellt med andra ord.

På torsdag morgon styr hon nosen mot Borås.
Då dyker även E upp.
Kommer bli den bästa helgen på mycket länge.
Den bästa helgen sen nyår kort sagt.

Hörs.
Tjena mors!




Stockholm i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Mikkiz

Haha, den där bilden är ju tagen i Västerås! Coolt =)

2009-06-25 @ 11:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0