HangOVER

Bongotrummor i skallen.
Hela havet stormar i kroppen.
Sju sjösjukasjömän i halsen.
Och med allt en aning lutande till höger.

Så har min dag varit.
Bakfull.
Dra mig baklänges.
Jävlar i havet.
Viljan att dö var påtagligare än mina rödsprängda ögon.

Men sicken kväll.
Väldigt trevligt!
Fjällen & Älli.
Tjej-snack.
Parapapapapappaaa.

Utgången bestod dock bara av 10 minuters röjdans till Michael.J på Swing av alla ställen.
Klockan gick lite fortare än våra ben helt enkelt.



Jag har städat lägenheten.
Tvättat både sängkläder och ångest.
Soffan är min man tills ögonen sluts.
Då är sängen min älskare.



Kids! Bruka inte alkohol.
Det är inte värt det.
Trust me!




Hejsålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0