En midsommar dröm ...



Listat outfits för helgen.
Kladdat ner alla kombos jag kan komma på.
Med så lite kläder som möjligt.
Nu ska jag bara mosa ner allt i mini-väskan.

Vad som bärs på midsommarafton är dock ett dilemma.
Det kommer ju bli kallt?
Jeans på midsommar?

Det hade jag förra året.
Trasiga jeans, linne med tryck, armband, pannband.
Riktig festival frisyr.
Hade festival röst också.
Det vill säge ingen röst alls.
 - infektion på stämbanden efter Hultsfred.

Idag var planen att hinna med massa.
Massa massa massa.
Mer än packa.
Jag hinner inte ett fjött mer än packa.

Allt är i vanlig ordning.
Stressad.
Men inte för stressad för att ta en cigg.

Tack och hej.
Glad midsommar!

Stina




P.S Bilden hoppas jag går i uppfyllelse i helgen. I wanna love you. If you want to? We can runaway? Baby, we can runaway?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0