Boom!

Vad är det här?!
Jävla babybom.
Ska hela bloggvärlden ha barn?!
Inte bara i bloggvärlden.
Det ploppar lite överallt just nu.

Min mammas fästman ställde på mig idag.
Om barn.
Just idag ställde han på mig om barn!
Idag av alla dagar.

Jag? Som morsa?!
Han slog vad om att jag inom 5 år har en knotte på gång.
5 år?!
Jag blir rädd så jag skakar.

Men samtidigt.
Kan jag inte låta bli och le.
Tänk en liten krabat.
En mini-jag i en härlig blandning av en mini-pappa.


Fast jag tippar snarare på 10 år.
Jag hoppas verkligen att alla tecken som omger mig idag inte faller in.

Om fem år ska jag läsa det här inlägget.
Om jag då är tillsammans med en asiat och väntar barn.
Då blir jag rädd. På riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0