Bloggens återkomst!

Bloggens återkomst.
Den är planerad.
Jag har saknat den här lilla bubblan.
Jag gillar ju den trots allt.
Gillar känslan att babbla om onödiga ting.
Livsviktiga ting.
Eller nödvändiga ting.
Glädjas, ilskas eller spritta av glädje över skitsaker.

Jag vill göra bloggens återkomst med bravur.
Med dunder och brak.
Inget sketet inlägg som detta.
Jag vill åt känslan: ut med det gamla - in med det nya!
Som allt annat i mitt liv just nu.
Högst upp på den listan står att slänga ut min elaka hosta. (Varit dunder sjuk - alltså dunder sjuk! I snart två veckor - inte okej).
Och in med en ny hälsosamare kropp.

Inom kort släpper jag bomben: bloggens återkomst.

Vi hörs då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0