Asien

Jag gillar inte asiat killar.
Jag är bara inte attraherad av dom.

My type är ljushårig.
Ruffsig sak.
Eller mörka lockar.
Och tre dagars stubb.

Ibland drömmer jag konstiga saker.
I natt slår det mesta.

Jag var kär. Totalt crazy in löve.
I en asiat.
Vi var så lyckliga tillsammans.
Jag var så lycklig.

Det sprudlade av glädje.
Jag kan fortfarande känna pirret i magen som drömmer gav.

Jag vaknar med ett leende på läpparna.
Vilken fin dröm.

Sen!
När jag surfar omkring på bloggar.
Så ser jag att Stina-Lee är gravid. (chock!)
Jag läser inte hennes blogg.
Men, hennes pojkvän, pappa till barnet.
ÄR ASIAT!

Är det här ett tecken?
Kommer jag träffa en asiat nu?
Blir gravid och sprudla av glädje?




Omagad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0