Jag ska ha kul ikväll.

12 timmar jobb igår.
2 timmars jobb idag.
Det skiljer 10 timmar.
Ändå e jag mer trött idag än igår.

Segstartad på nåt vis.
Städat undan hann jag ändå med innan jobbet.
Killarna kommer ikväll.
Linus har dratt med lite killar.
Det blir jag och boysen ikväll.

Jobbar 09.30 imorn.
Men vem har ont av det om 100 år?
Inte jag i alla fall.
Möjligtvis kunden jag kommer andas rakt i ansiktet imorn..



Vad ska man ha på sig?
Ständiga frågan.
Jeans-shorts är bestämt.
Men sen då?
En favorit i repris kanske,
det vill säga min finfina gula t.shirt?


Ikväll ska jag ha kul.
Trots sorgen i mitt hjärta.
Som ligger och gror.
Han hade velat det,
morfar hade velat att jag ska ha kul ikväll.






S.K

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: attans måsta missat dig helt, men typsik mig ser aldrig vem som går förbi. haha inte ens om det skulle vara bästa kompisen. Ja det var ett riktigt fynd, halsbandet! :) ja jag förstår att det är så, det är svårt överallt nu. tyvärr. :/

2009-07-17 @ 19:22:38
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0