Grabbkväll!

Gårkvällen går under namnet: grabbkväll.
För det var jag och grabbarna.

Otroligt trevlig kväll.
Förbi på Vimmel - inte en käft.
Så det fick bli Harrys.

Där var det ännu fler grabbar.

Ingen dans dock.
Grabbar gör inte sånt.
De hänger i baren.
Dricker redbullvodka.
Dunkar varandra i ryggen.
Och spanar på brudar.
Jag tar sedeln dit jag kommer och gjorde detsamma.


03.22 åkte grabbarna vidare till Gbg.
06.00 imorse tog de bussen till Hultsfred.
Där de nu är på Sonisphere Festivalen.
Glor på Metallica, the Hives och lite sånt.
Är inte alls avundsjuk.
De gör med andra ord en två-dygnare.
Kämpigt!



Jag kämpade imorse.
Slirade runt på jobbet hela dagen.
Sleten är förnamnet.
Blev mest fniss med söta söta Mia.
Ikväll ligger jag i soffan.
Äter kexchoklad, vitlöksbröd och dricker Brämhults.


Puss.






Jag och hjärtat igår.








P.S ... iiihhhhhh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0