Cool girl on a bicycle










Igår hörde jag musik.
Hööög musik.
Som ett slags diskotek.
Inklusive en dj-röst.
Say whata?

Jag undersökte såklart detta.
Det visade sig att det var fest.
I en lokal i källaren.
Som jag inte ens visste fanns?

Födelsedagskalas utan dess like.
Jag blev injbuden av skönaste grabbarna.
Fick öl, shot och hela kitet.
Oväntad kväll.
Ännu mer oväntat slut.
Man får ju inte vara blyg menar jag.



Idag har jag haft besök av P.
Jätte mysigt häng i soffan.
Längesen sist.
Läst några sidor i ångestboken har jag också hunnit.
Tenta 21 augusti - det kallas råå ångest.

Nu ska jag till Maxi.
Lite mat måste inhandlas för de sista slantarna.
Ska vrida och vända på dom.
Tills kassarna är fulla.



See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0