Vimmelbild.

I torsdag var vi ute och slirade.
Såg nu att det även fanns bildbevis på detta.



Helgen har tagit hårt på mig då jag ligger med ondaste hals ontet, någonsin! Ont i kroppen, och trött. Lät som en kråka när jag vaknade. Det blev med andra ord inget jobb för mig idag. Legat i sängen och försökt kurera mig genom sömn istället. Blä. Får inte bli sjuk, IGEN! Hoppas det bara e lite trötthet som visar sina spår..

Vetni. Igår tappade jag bort mitt visa kort. Och slarvade bort mobilen (glömde den hos Helen).
Vad händer? Slarvpotta, allt på samma gång. Slarvade för ett helt år tror jag. Så nu när jag äntligen fått pengar på kontot, såå har jag inget kort.
Typiskt.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0