Party like you mean it.

Lam. Loj. Utslagen.
Jag vaknade morgonen med smink på ena ögat. Utan att druckit en droppe vatten.
När jag festar, oavsett hur full jag är, kommer jag hem, tar bort sminket (på båda ögonen) och dricker massa vatten.
Igår tog jag bort smink på ett öga, utan vatten. Det beskriver ganska bra hur kvällen urartade.
Men summa kardemumma så var kvällen riktigt lyckad. Jag hade kul.
Idag, är en annan femma. Helen tyckte jag lät "rejält påverkad" när jag ringde henne efter jag stigit upp vid lunchtid. Fallet var nog så också må jag erkänna.
Men jag är redan taggad inför imorgon. Lite jobb först, sen ska det festas. Blir tyvärr inget Göteborg. Känner att plånboken inte är tjock nog. Det blir Borås istället.

Kvällen har annars tillbringats i soffan med sällskap av grannen, sedan Fjällen och Beks. Fjällen matade mig mat, Ica-pizza, Cola och ostbågar.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen. Glömma bort alla mina bekymmer. Vakna utvilad. Jobba häcken av mig och sedan festa livet ur mig. Låter som en bra plan.

Sleep tight godingar.

S.K



Jag och älskade. En annan galen, spontan, kväll.
Miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0