Sveriges mode-elit.

Innan jag utbrister till detta nästintill panikartade inlägg så ska jag väl summera dagens händelser.
Tvätta och serier. Thats it. No more.

Jo. HALLÅ?! Tittade lite på bilder från Elle galan. Okej, kanske blir detta lite väl modeblogg bullshit, men jag måste säga. Vad fan höll de på med?! Förra året fanns det bilder och personer som inspirera mig för ett halvår framåt. I år? Nada. Booring. Tråkigt. Ingen fantasi. Till och med osmakligt. Den enda som jag kan tycka va något sånär en hit är Elin Kling med indianinspirerade outfit eller Michaela Forni med svart fodral från Whyred. Inte ens det var någon hit.
Hallå?! E det allt ni "mode-eliten" i Sverige kan komma på? Va va va?! Saknar även en hel del välkända ansikten som av någon anledning inte var där.
Äh, pyttsan. Detta hade jag klarat bättre. Speciellt med era plånbäcker och designer garderober.

Jag tror jag börjar bli sjuk. Igen?! Denna gång hoppas jag på en mer "vanlig" åkomma som förkylning.
Har ont i huvudet och halsen. Tjock och täppt i hela skallen.

Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Heej Stina!

Har du köpt boken jag tipsat om? Om inte så borde du göra det:)



Puss

2009-01-18 @ 22:46:50
URL: http://malinvonwachenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0