Min pojkvän.

Det är nog dags för att jag presenterar min pojkvän för er.
Justin heter han. Men jag brukar kalla han för Bobby. Han är den läckraste snyggingen jag sett och vi har kilat stadigt ett tag.
Han är helt underbar och ger mig fjärilar i magen, även ifall han är lite av en "bad guy".
Men det ska jag ändra på och nu är han bara min min min!
Han är bosatt i Los Angeles och har synts med en hel del kända ansikten, men nu har han som sagt bara ögon för mig.
Han är vääärldens underbaraste och vi håller förhållandet just nu på distans med planerar en flytt för han till Sverige inom kort.

Jag är så kär.

I love you baby! You're the only one for me. Miss you!



Bobby på en plåtning för nån tidning.



Ännu en plåtning för nåt märke.



Bobby och jag i en fotoautomat i L.A



Jag och Bobby på fest.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D gu va ni passar bra tillsammans hon! KOM HIT NYY!

2009-01-22 @ 18:23:18
Postat av: paweena

hahaha gullunge! Du är ju bäst!



och vilket par ni är..supersnygga!!

2009-01-22 @ 18:50:31
URL: http://paweena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0